loading...
♥...تَــــقاصِـــ با تُو بودَنـــــ ...♥
elen بازدید : 221 دوشنبه 31 فروردین 1394 نظرات (7)

 

هیچ کجا…

جز خواب روی بازوهای مردانه ات ،امنیت را معنا نمیکند برایم…

خواب بین بازوان مردانه ات

بهترین آرامش دنیا برای من است

بگذار حسودان هر چه دلشان میخواهد بگویند

 


 

اقلیم جغرافیای من ،

میان بازوان توست ؛

        تنگ تر کن سرزمین مرا ...

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط وحید در تاریخ 1394/02/27 و 13:25 دقیقه ارسال شده است

پیشانی ام چسبیدن به سینه ای را میخواهد وچشمانم خیس کردن پیراهنی را....
.
.
.
.
عجب بغض پرتوقعی دارم من امشب...
پاسخ : very like...
thank you

این نظر توسط dostanfb در تاریخ 1394/02/25 و 16:14 دقیقه ارسال شده است

سلام خوبی خسته نباشی میدونم خیلی وقت سایت داری و ی کارایی کردی ولی خب نتیجه ی خوبی نگرفتی مثل خودم منم چند سالی توی اینجور کارام ولی وقت نمیزاشتم الان میخوام کار جدی شروع کنم اونقدر تجربه دارم که بتونم تا چند ماه دیگه از اینترنت واسه خودم درامد کسب کنم اگه مایل باشی با هم توی سایت من نویستندگی کنیم این پست بخون به کمکت شدیدا نیاز دارم دوست عزیز
سلام خوبین ؟؟؟
ما ی سایت جدید ساختیم به اسم دوستان که این سایت روم اختصاصی پرسرعت داره و انجمن فعال که قرار با کمک شما توی همه ی زمینه ها فعالیت داشته باشیم از تکنولوژی و مقاله ی روانشناسی تا فیلم و اهنگ و اس ام اس جک و کل کل دختر پسر
همچنین جذب نویسنده و کسب درآمد و خوانده شدن حرف های دل شما و پیدا کردن خواننده و طرفتار برای پست های خودتون
واسه اطلاعات بیشتر این دو تا پست بخونید و راجب انجمن هم باید بگم فقط با حضور شما رونق میگیره
اگه میخوای شرایط و بدونی و ی محیط جدید بببینی فقط ی بار پست های ما رو بخونید
http://dostanfb.ir/NAZ-DON/270/
http://dostanfb.ir/NAZ-DON/1
لطفا حداقل در سایت ما عضو بشید و درخواست تالار موردنیاز با مدیریت خودتون را به مدیریت اعلام کنید
با عضویت همه چیز به شما میگیم
با تشکر از حضورتون توی سایت دوستان
ایدی منه admi_73@yahoo.com
ممنون میشم نظر تایید کنید شاید کسی که دوست داره نویسنده بشه از طریق این نظر جذب بشه
اف= فرند دوست
بی = باحال یعنی بی باک باحال

این نظر توسط هستی در تاریخ 1394/02/23 و 21:40 دقیقه ارسال شده است

یادت باشــــــــــــــــــــــــــــــــه


وقتی دلبری داری


بایدازبقیه "دل "برداری

خوشحالم که دوست خوبی مثل تودارمشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : اووووووووووه بیگ لایک هستی جونم..
همچنین گلم من بیشترشکلک

این نظر توسط mujtaba در تاریخ 1394/02/22 و 14:08 دقیقه ارسال شده است

webet kheili qashange. tabrik
پاسخ : ممنونم..

این نظر توسط shamim در تاریخ 1394/02/16 و 16:38 دقیقه ارسال شده است

سلاااممم.....وبلاگ جدیدت خیلییی خوشگلههه...شکلک
موفق باااشیییی عزیزممممممشکلکشکلک
پاسخ : سلااااااااااااام خانومی...مرسی گلم لطف داری تو...
همچنین عزیزمشکلک

این نظر توسط آلما در تاریخ 1394/02/01 و 19:50 دقیقه ارسال شده است

سلام خوشبحال هرکی که شوشوی ورزشکار نسیبش شه

خدا قسمت همه بکنه......شکلکشکلک
پاسخ : سلام واالا بوخودا...
بغلش کنی حااال کنی...خخخخ
انشااالله...گوش شیطون کَـــر...
مرسی از نظراتت خانومی...

این نظر توسط هستی در تاریخ 1394/02/01 و 0:13 دقیقه ارسال شده است

همه جاهستی

درنوشته هایم

درخیالم

دردنیاییم


تنها جایی که بایدباشی وندارمت

کنارم است

شکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : مرررسی از نظرت گلم...
بازم سر بزن و با نظرات خوبت دلگرمم کن...


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 124
  • بازدید ماه : 124
  • بازدید سال : 1,281
  • بازدید کلی : 13,591