loading...
♥...تَــــقاصِـــ با تُو بودَنـــــ ...♥
elen بازدید : 95 شنبه 29 فروردین 1394 نظرات (3)

شب تولدم همه گفتن آرزو بکن و شمعتو فوت کن...

 

 چشمامو بستم و آرزو کردم و شمعمو فوت کردم....!!!!

 

مامانم گفت:من میدونم چی آرزو کردی...پوووول....

 

خواهرم گفت:ماشین....

 

دوستام گفتن: یه عشـــق خوب و پولدار...

 

من...

به همشون فقط خندیدم و نگاه کردم و تودلم گفتم..

 

 "آرزو کردم شمع تولد سال دیگه ام رو سنگ قبرم روشن کنید و به جای من باد شمعو خاموش کنه..."

 

  هیـــــــــــــــس...

     

  هیچی نگــووووووو....

         

  فقط بگو آمیـــــن....

              

    به سلامــــتی اون شب...!!!!

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط وحدت در تاریخ 1394/02/28 و 9:25 دقیقه ارسال شده است

وبت ناز تر شدهشکلک
پاسخ : ممنونم...

این نظر توسط آلما در تاریخ 1394/01/30 و 19:42 دقیقه ارسال شده است

سلام شب تولدت فقط این میچسپه که از یه شخصی که دوسش داری قهرباشی اون بیاد منت کشی آآآآآآآآخ که میچسپهشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام عزیزم...
اوووووووووووف ایول دمت گرم خوب گفتی...
ولی متاسفانه من بعد تولدم قهر کردم...خودتم در جریانی خخخخخ

این نظر توسط هستی در تاریخ 1394/01/30 و 11:37 دقیقه ارسال شده است

شرمنده ندونستم روزتولدت کیه امابهتریناروبرات آرزومیکنم شکلکشکلکشکلکشکلک


تولدت مبارک هزارساله بشی عزیزممممممممممممممممشکلکشکلکشکلک
پاسخ : مرسی خانومی...تو همیشه به من لطف داشی قربونت بشم...

سلامت باشی عزیزدل...:-*


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 129
  • بازدید ماه : 129
  • بازدید سال : 1,286
  • بازدید کلی : 13,596