loading...
♥...تَــــقاصِـــ با تُو بودَنـــــ ...♥
elen بازدید : 167 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (3)

دلم اونی رو میخواد که وقتی میگم میخوام جیغ بزنم نگه هیس زشته! بگه: .. 2 .. 3 ....

اونی که وقتی باهاش میرم دریا بشینم یه گوشه و فقط حرف بزنیم و دریا رو نگاه کنیم ، آب بپاشیم تو صورت هم ..

نترسیم از حرف مردم ، زندگی خودمه دلم میخواد دیوونه باشم ..

کسی که وقتی بارون میزنه باهاش بدون چتر زیر بارون قدم بزنم ، وقتی بارون شدید شه بگه وای چه بارونی بعدم کاپشنشو بگیره بالا سرمونو بدوییم و بگه یکی از یکی دیوونه تر ، بعدش بزنیم زیر خنده و منم عشق کنم از خندیدنش ..

کسی که وقتی میریم مهمونی حواسش بهم باشه ، وقتی مجبورم یه جمع کسل کننده و حرفای خاله زنکشونو تحمل کنم بهم اس بده: قیافشوووو داره زجر میکشه ها ، دیوونه تر کردن این دیوونه رو ، پاشو بریم خونه عزیزم !! ..

خندم بگیره نگاش کنم چشمک بزنه بعدم با هزار بهونه از اون مهمونی خلاص شیم و وقتی اومدیم بیرون باهم بزنیم زیر خنده !! ..

و نصفه های شب خیابونا رو باهم دور بزنیم و به چیزای الکی بخندیم ..

کسی که بی مقدمه ببوســــتم ..

کسی که بی دلیل بپرم بغلــــش ..

کسی که کنارش خود خودم باشم ...

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط وحدت74 در تاریخ 1394/01/31 و 11:03 دقیقه ارسال شده است

لایک و لوک شکلکشکلک
پاسخ : مررررسی نظر لطفته...
ممنون از حضورت...
بازم سر بزن..

این نظر توسط maryam در تاریخ 1394/01/30 و 22:37 دقیقه ارسال شده است

سلام.خیلی خوشگل بود مثل خودت😝 چطوری بایداهنگ پاشایی روبیاری؟؟؟
پاسخ : سلام عزیزدلم...فداتشم لطف داری بهم...
اگه بخوای از تو وبلاگ پخش بشه باید جایه قسمت اهنگ که یک کادری هستش گزینه پخش اهنگ رو بزنی تا اهنگ شروع به خوندن کنه...
اگرم که میخوای دانلودش کنی باید اسم اهنگ با خواننده رو سرچ کنی...
اهنگ کجاییه مرتضی هستش این..
مرسی عزیزی که اومدی به وبم...
خیلی خوشحال شدم..
بازم سر بزن و ممنون از نظراتت..

این نظر توسط آلما در تاریخ 1394/01/30 و 19:49 دقیقه ارسال شده است

بدترین جای قصه اونجاست که برات ؟آرزوی خوشبختی میکنه
.
.
.
.
.
.
.
ای خوشبختیم بخوره توسرم
پاسخ : خخخخخخخخخخ والا بخدا...
مرده شور برده ها...
اونا خوش بخ شن بسه ما که خوش بخ هستیم خخخخخ


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 122
  • بازدید ماه : 122
  • بازدید سال : 1,279
  • بازدید کلی : 13,589